 |
|
|
|
Kommentera nyheten LÅNG-SM i pingst
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fimpen [2004-04-21 21:37] | |
|
|
| På Sprint-SM är det maximalt 160 deltagare per klass och på Lång-SM är det fri anmälan. Det finns även publiktävlingar Lördag och måndag samt en vanlig tävling på söndagen. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-04-21 19:40] | |
|
|
| Är det fri anmälan till båda eller? Inte för att jag ska med, men det kan vara intressant för dom som vill =) |
|
|
|
 |