LÅNG-SM i pingst 2004-04-21 19:28 

Ölof anordnar en distriktsgemensam resa till Lång-SM och Sprint-SM i Sollefteå i pingsthelgen.

Avresa sker på fredag eftermiddag och hemresa efter lång-sm på måndagen. Möjlighet att bekanta sig med SM-terrängen inför SM i höst kommer att ges.

Logi sker på vandrarhem där vi också serveras frukost.

NU VILL VANDRARHEMMET HA BESKED OM HUR MÅNGA AV VÅRA BOKADE PLATSER VI VILL ANVÄNDA! Därför vill jag ha besked av de som är intresserade av att följa med senast söndag 25/4 så att jag kan rapportera detta till Logichef Hallblom i Tisaren.

Ska du med?

Kontakta Johan Gunnarsson
070-5796193
019-323010
fimpen@kfumorebro.org

Eller anmäl dig i debattfältet nedan!


Lång-SM´s hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1065


Skrivet av:

Johan Gunnarsson