INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsläger i Stavsjö 19-21/3 2004-03-08 09:24 

Nu är programmet för Stavsjölägret klart.

Programmet kommer att se lite annorlunda ut i år mot tidigare år. Det beror på att vi ska springa tävling på söndagen.

Så här ser det ut:

Fredag 19/3

  • Samling 16.00 i Karlslund
  • Pass 1: Nattbudkavle träning tillsammans med OK Hällen och Nydalen SK.
  • Middag
Lördag 20/3
  • Frukost
  • Pass 2: OL-bana i 10-mila relevant terräng
  • Lunch
  • Föreläsning: Per Ek kommer och håller en föreläsning med inriktning på ol-teknik och budkavelförberedelser. Han kommer även att prata lite om formtoppning och berätta om sina tankar inför årets 10-mila.
  • Middag
  • Film: 10-mila 2003
Söndag 21/3
  • Frukost
  • Måsenstafetten
  • Hemresa

Att tänka på
  • Ta med egna lakan.
  • Ta med torrt ombyte eftersom det kan bli en del väntan efter träningarna.


Anmälan till lägret >>>
Måsenstafetten >>>




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1025


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: fimpen [2004-03-17 9:16]
Åker vi direkt till Natt-träningen eller passerar vi Stavsjö innan?
Duschar vi i samband med natt-träningen eller byter vi om till torrt och duschar i Stavsjö?

Skrivet av: Pionhed [2004-03-11 8:11]
Är det så att alla kan åka kl 16.00 eller är det någon bil som kan tänkas åka lite senare, typ 17.30-18.00? Det vore önskvärt för mig i allafall. Då hinner man antagligen inte med på budkavleträningen, men man hinner kanske ta ett nattpass efter de andra iallafall.

Skrivet av: da Silva [2004-03-08 19:22]
Det här kommer bli så himla lejsert...

Skrivet av: gurra [2004-03-08 18:06]
10-mila filmen låter ju oerhört intressant

Skrivet av: fimpen [2004-03-08 9:45]
Ser kul ut!



[Tillbaka]