 |
|
|
Träningsläger i Stavsjö 19-21/3
| 2004-03-08 09:24 |
Nu är programmet för Stavsjölägret klart.
Programmet kommer att se lite annorlunda ut i år mot tidigare år. Det beror på att vi ska springa tävling på söndagen.
Så här ser det ut:
Fredag 19/3 - Samling 16.00 i Karlslund
- Pass 1: Nattbudkavle träning tillsammans med OK Hällen och Nydalen SK.
- Middag
Lördag 20/3
- Frukost
- Pass 2: OL-bana i 10-mila relevant terräng
- Lunch
- Föreläsning: Per Ek kommer och håller en föreläsning med inriktning på ol-teknik och budkavelförberedelser. Han kommer även att prata lite om formtoppning och berätta om sina tankar inför årets 10-mila.
- Middag
- Film: 10-mila 2003
Söndag 21/3- Frukost
- Måsenstafetten
- Hemresa
Att tänka på- Ta med egna lakan.
- Ta med torrt ombyte eftersom det kan bli en del väntan efter träningarna.
Anmälan till lägret >>> Måsenstafetten >>>
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-17 9:16] | |
|
 |
Åker vi direkt till Natt-träningen eller passerar vi Stavsjö innan? Duschar vi i samband med natt-träningen eller byter vi om till torrt och duschar i Stavsjö? |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-03-11 8:11] | |
|
 |
| Är det så att alla kan åka kl 16.00 eller är det någon bil som kan tänkas åka lite senare, typ 17.30-18.00? Det vore önskvärt för mig i allafall. Då hinner man antagligen inte med på budkavleträningen, men man hinner kanske ta ett nattpass efter de andra iallafall. |
|
 |
| Det här kommer bli så himla lejsert... |
| Skrivet av: | gurra [2004-03-08 18:06] | |
|
 |
| 10-mila filmen låter ju oerhört intressant |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-08 9:45] | |
|
 |
| Ser kul ut! |
[Tillbaka]
|
|
|
 |