Träningsläger i Stavsjö 19-21/3 2004-03-08 09:24 

Nu är programmet för Stavsjölägret klart.

Programmet kommer att se lite annorlunda ut i år mot tidigare år. Det beror på att vi ska springa tävling på söndagen.

Så här ser det ut:

Fredag 19/3

  • Samling 16.00 i Karlslund
  • Pass 1: Nattbudkavle träning tillsammans med OK Hällen och Nydalen SK.
  • Middag
Lördag 20/3
  • Frukost
  • Pass 2: OL-bana i 10-mila relevant terräng
  • Lunch
  • Föreläsning: Per Ek kommer och håller en föreläsning med inriktning på ol-teknik och budkavelförberedelser. Han kommer även att prata lite om formtoppning och berätta om sina tankar inför årets 10-mila.
  • Middag
  • Film: 10-mila 2003
Söndag 21/3
  • Frukost
  • Måsenstafetten
  • Hemresa

Att tänka på
  • Ta med egna lakan.
  • Ta med torrt ombyte eftersom det kan bli en del väntan efter träningarna.


Anmälan till lägret >>>
Måsenstafetten >>>



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1025


Skrivet av:

Daniel Gustafsson