|
Träningsläger i Stavsjö 19-21/3
| 2004-03-08 09:24 |
Nu är programmet för Stavsjölägret klart.
Programmet kommer att se lite annorlunda ut i år mot tidigare år. Det beror på att vi ska springa tävling på söndagen.
Så här ser det ut:
Fredag 19/3 - Samling 16.00 i Karlslund
- Pass 1: Nattbudkavle träning tillsammans med OK Hällen och Nydalen SK.
- Middag
Lördag 20/3
- Frukost
- Pass 2: OL-bana i 10-mila relevant terräng
- Lunch
- Föreläsning: Per Ek kommer och håller en föreläsning med inriktning på ol-teknik och budkavelförberedelser. Han kommer även att prata lite om formtoppning och berätta om sina tankar inför årets 10-mila.
- Middag
- Film: 10-mila 2003
Söndag 21/3- Frukost
- Måsenstafetten
- Hemresa
Att tänka på- Ta med egna lakan.
- Ta med torrt ombyte eftersom det kan bli en del väntan efter träningarna.
Anmälan till lägret >>> Måsenstafetten >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1025
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|