INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsläger i Stavsjö 19-21/3

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fimpen [2004-03-17 9:16]
Åker vi direkt till Natt-träningen eller passerar vi Stavsjö innan?
Duschar vi i samband med natt-träningen eller byter vi om till torrt och duschar i Stavsjö?

Skrivet av: Pionhed [2004-03-11 8:11]
Är det så att alla kan åka kl 16.00 eller är det någon bil som kan tänkas åka lite senare, typ 17.30-18.00? Det vore önskvärt för mig i allafall. Då hinner man antagligen inte med på budkavleträningen, men man hinner kanske ta ett nattpass efter de andra iallafall.

Skrivet av: da Silva [2004-03-08 19:22]
Det här kommer bli så himla lejsert...

Skrivet av: gurra [2004-03-08 18:06]
10-mila filmen låter ju oerhört intressant

Skrivet av: fimpen [2004-03-08 9:45]
Ser kul ut!