INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/17)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Birgitta A [2023-06-13 20:39]
Swisha till klubbens:123 222 04 99

Skrivet av: pontan [2023-06-13 20:17]
Vad är det för swishnummer?

Skrivet av: stefan [2023-06-11 8:39]
Om följande tar bil så löser sig tranpsort med bil, Mats Gustafsson, Jonas
Jangren, Jacob Eriksson, Melker Forsberg, Fredrik Johnsson, Albin Arlebo.
Ponuts och Edvin har bokat tåg men får plats i bilar om ni önskar eller om det är
fler som vill åka tåg? Fördelning av bilaplats kommer i nyheten.

Skrivet av: Melker [2023-06-10 18:16]
Jag har likaså tillgång till en bil vid behov.

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2023-06-10 17:31]
Jag har en bil just nu inte fler än jag i den

Skrivet av: stefan [2023-06-10 8:30]
Verkar svårt att få ihop bilar, hyra minibuss och låta stå i Stockholm känns som
onödig konstnad, kanske det miljövänliga alternativet med tåg är det rätta.
Finns resa frön örebro 11:57 på plats 14:10, Hemresa från värtahamnen 10:46
på plats i Örebro 13:02. (Boka biljetterna själva i så fall)
Vad tycker ni? Prata ihop er!

Skrivet av: pontan [2023-06-09 15:44]
Edvin o jag har Tyvärr ingen bil, men kan åka tåg om det kniper.

Skrivet av: stefan [2023-06-09 10:03]
CSvedin>> Håller på och tittar på transporten, så det kommer info om det också.

Skrivet av: Mats G [2023-06-09 9:20]
Fam Gustafsson åker 5st i egen bil.

Skrivet av: CSvedin [2023-06-07 20:38]
Är det möjligt att åka med någon till och från Stockholm? 😊

Skrivet av: Jane [2023-06-05 10:53]
Tänker att vi plockar med oss Johanna och Ted och då har vi full bil.

Skrivet av: stefan [2023-06-03 9:43]
Med på resan är Hennig Janegren i stället för Olle M. (Str kan ändras)
Extra coach Pontus Halldin är också bokad på resan nu.

Skrivet av: stefan [2023-06-03 8:46]
Komplettering gällande mat: På ditvägen är det buffé bokad (ingår i
priset som är angivet)

Skrivet av: stefan [2023-06-03 8:46]
Komplettering gällande mat: På ditvägen är det buffé bokad (ingår i
priset som är angivet)

Skrivet av: stefan [2023-06-02 20:50]
Du som har hamnat i den blå markeringen ska betala 3200 Skr för ditt deltagande
på årets jukola.

Skrivet av: stefan [2023-06-01 23:36]
Cecilia Svedin>> Det framgår inte ännu. Jag måste räkna lite. Nyheten
kompletteras under helgen.

Skrivet av: Cecilia Svedin [2023-06-01 21:13]
Hur mycket skulle vi blå betala? Jag ser inte det nånstans… 😊