 |
|
|
|
Kommentera nyheten JUKOLA 2023
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Swisha till klubbens:123 222 04 99 |
| Skrivet av: | pontan [2023-06-13 20:17] | |
|
|
| Vad är det för swishnummer? |
| Skrivet av: | stefan [2023-06-11 8:39] | |
|
|
Om följande tar bil så löser sig tranpsort med bil, Mats Gustafsson, Jonas Jangren, Jacob Eriksson, Melker Forsberg, Fredrik Johnsson, Albin Arlebo. Ponuts och Edvin har bokat tåg men får plats i bilar om ni önskar eller om det är fler som vill åka tåg? Fördelning av bilaplats kommer i nyheten. |
| Skrivet av: | Melker [2023-06-10 18:16] | |
|
|
| Jag har likaså tillgång till en bil vid behov. |
|
|
| Jag har en bil just nu inte fler än jag i den |
| Skrivet av: | stefan [2023-06-10 8:30] | |
|
|
Verkar svårt att få ihop bilar, hyra minibuss och låta stå i Stockholm känns som onödig konstnad, kanske det miljövänliga alternativet med tåg är det rätta. Finns resa frön örebro 11:57 på plats 14:10, Hemresa från värtahamnen 10:46 på plats i Örebro 13:02. (Boka biljetterna själva i så fall) Vad tycker ni? Prata ihop er! |
| Skrivet av: | pontan [2023-06-09 15:44] | |
|
|
| Edvin o jag har Tyvärr ingen bil, men kan åka tåg om det kniper. |
| Skrivet av: | stefan [2023-06-09 10:03] | |
|
|
CSvedin>> Håller på och tittar på transporten, så det kommer info om det också.
|
| Skrivet av: | Mats G [2023-06-09 9:20] | |
|
|
| Fam Gustafsson åker 5st i egen bil. |
| Skrivet av: | CSvedin [2023-06-07 20:38] | |
|
|
| Är det möjligt att åka med någon till och från Stockholm? 😊 |
|
|
|
 |