INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/17)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: gurra [2008-04-17 19:51]
Ja jag vill bo i seniorstuga, jag har dock betalat in för lite pengar eftersom jag trodde man fördelade konstanden över alla tio, men jag kan betala återstående pengar genast.

Skrivet av: martin [2008-04-17 16:32]
Jag och cattis har betalt in för att bo i en seniorstuga.

Skrivet av: djn [2008-04-17 13:03]
Jag o Emma med. Pengar kommer under morgondagen.

Skrivet av: Kristin & Oskar [2008-04-16 22:35]
Vi planerar att bo i seniorstuga

Skrivet av: Chewie [2008-04-16 21:00]
Jag är med, pengar kommer under morgondagen

Skrivet av: Axel [2008-04-16 14:40]
Jag och Cecilia är med.

Skrivet av: Iva & kossa muuuu [2008-04-16 14:15]
vi med. en säng räcker ;)

Skrivet av: Erik & Linda [2008-04-16 13:12]
Vi med.

Skrivet av: Emma & Jonas [2008-04-16 11:16]
Vi kommer att bo i en seniorstuga

Skrivet av: Åsa [2008-04-16 9:53]
Fördelningen av seniorstugorna är gjord efter anmälningar till O-ringen,
förutom Björn, Anders, Örjan och Susanne E som bor med sina respektive familjer.
Detta innebär att det är 27 st seniorer anmälda. Det saknas ett namn på listan, det är Jessica Pihlblad. Detta gör att kostnaden blir 550:-
per person.

Skrivet av: stefan [2008-04-16 9:44]
Kul att vid min aktingsvärda ålder få bli inplacerad i en seniorstuga. Tackar självklart ja till att lära ungtupparna lite hyffs under en vecka.
Susanne hjälper till med den biten också.

Skrivet av: Peiza [2008-04-16 9:30]
Vi har tre stugor med tio plaster i varje. 30 personer som står uppräknade i denna nyhet och ändå är vi inte fullt och väntas betala in 550:-

Jag har betalat 495:- sen tidigare och avvaktar med resterande tills vi ser hur det utvecklar sig.

Skrivet av: Pionhed [2008-04-16 8:23]
Jag vill under femdagars bo i vad som i orienteringssammanhang kallas seniorstuga. I övrigt känner jag mig rätt ung och vital.

Skrivet av: Balken [2008-04-15 21:23]
Jag o Kattis bor gärna i "seniorstuga"

Skrivet av: fimpen [2008-04-15 20:36]
Jag bor i en seniorstuga!!!

Skrivet av: JohanE [2008-04-15 19:52]
Johan och Hanna kommer att bo i en seniorstuga.

Skrivet av: Piraten [2008-04-15 19:02]
Janne och Sara kommer att bo i en seniorstuga.