 |
|
|
|
Kommentera nyheten "Seniorstugor" i Sälen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | gurra [2008-04-17 19:51] | |
|
|
| Ja jag vill bo i seniorstuga, jag har dock betalat in för lite pengar eftersom jag trodde man fördelade konstanden över alla tio, men jag kan betala återstående pengar genast. |
| Skrivet av: | martin [2008-04-17 16:32] | |
|
|
| Jag och cattis har betalt in för att bo i en seniorstuga. |
| Skrivet av: | djn [2008-04-17 13:03] | |
|
|
| Jag o Emma med. Pengar kommer under morgondagen. |
| Skrivet av: | Kristin & Oskar [2008-04-16 22:35] | |
|
|
| Vi planerar att bo i seniorstuga |
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-16 21:00] | |
|
|
| Jag är med, pengar kommer under morgondagen |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-16 14:40] | |
|
|
| Jag och Cecilia är med. |
| Skrivet av: | Iva & kossa muuuu [2008-04-16 14:15] | |
|
|
| vi med. en säng räcker ;) |
| Skrivet av: | Emma & Jonas [2008-04-16 11:16] | |
|
|
| Vi kommer att bo i en seniorstuga |
| Skrivet av: | Åsa [2008-04-16 9:53] | |
|
|
Fördelningen av seniorstugorna är gjord efter anmälningar till O-ringen, förutom Björn, Anders, Örjan och Susanne E som bor med sina respektive familjer. Detta innebär att det är 27 st seniorer anmälda. Det saknas ett namn på listan, det är Jessica Pihlblad. Detta gör att kostnaden blir 550:- per person. |
|
|
|
 |