INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten "Seniorstugor" i Sälen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: gurra [2008-04-17 19:51]
Ja jag vill bo i seniorstuga, jag har dock betalat in för lite pengar eftersom jag trodde man fördelade konstanden över alla tio, men jag kan betala återstående pengar genast.

Skrivet av: martin [2008-04-17 16:32]
Jag och cattis har betalt in för att bo i en seniorstuga.

Skrivet av: djn [2008-04-17 13:03]
Jag o Emma med. Pengar kommer under morgondagen.

Skrivet av: Kristin & Oskar [2008-04-16 22:35]
Vi planerar att bo i seniorstuga

Skrivet av: Chewie [2008-04-16 21:00]
Jag är med, pengar kommer under morgondagen

Skrivet av: Axel [2008-04-16 14:40]
Jag och Cecilia är med.

Skrivet av: Iva & kossa muuuu [2008-04-16 14:15]
vi med. en säng räcker ;)

Skrivet av: Erik & Linda [2008-04-16 13:12]
Vi med.

Skrivet av: Emma & Jonas [2008-04-16 11:16]
Vi kommer att bo i en seniorstuga

Skrivet av: Åsa [2008-04-16 9:53]
Fördelningen av seniorstugorna är gjord efter anmälningar till O-ringen,
förutom Björn, Anders, Örjan och Susanne E som bor med sina respektive familjer.
Detta innebär att det är 27 st seniorer anmälda. Det saknas ett namn på listan, det är Jessica Pihlblad. Detta gör att kostnaden blir 550:-
per person.