INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/10)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Brobakken/Groth [2006-09-09 12:34]
Kerstin>> Mission completed!

Skrivet av: Brobakken/Groth [2006-09-07 16:05]
Vi fixar det. Ev. använder vi söndag också, det beror på antal kontroller och hur långt det är. Är det ok?

Skrivet av: NormanK [2006-09-07 15:42]
Groth - Brobakken>> Egentligen inte, men vill Ni det så får Ni gärna plocka in dom på lördag.

Skrivet av: Groth - Brobakken [2006-09-07 15:16]
Kerstin> kommer kontrollerna sitta ute på lördag också?

Skrivet av: NormanK [2006-09-06 19:44]
För alla som undrar över det som står i programmet. Där är det annonserat att vi skall tillhandahålla orienteringsbanor på lördag. Jag har nu kommit överens med ledningen för Kom I Gång att vi kör som planerat, d v s på fredag som vi bestämt från början.

Skrivet av: Kristina Jedberger [2006-09-05 18:28]
Jag lämnade ut kartor den 1:a sept, men är bortrest denna fredag tyvärr. Anders B och jag gjorde iordning tältet med våra vimplar och "öppnade" vid 8-tiden. Den första som ville springa en bana kom nog halv 9. Hur det avlöpte på eftermiddagen vet jag inget om. Fram till kl 11 tror jag 6-7 st valt orientering.

Skrivet av: NormanK [2006-09-05 11:03]
Barbro C>>Tack för att Du ställer upp! I så fall är programmet fel. Vi har lovat att tillhandahålla orienteringsbanor fredagen den 1 och 8 september. 

Skrivet av: Barbro C [2006-09-05 9:57]
Jag är ledig på fredag. Kan stå från kl. 11 till ??
Kerstin - I programmet för "komigång" står det orientering lördag 9/9 !?

Skrivet av: NormanK [2006-09-04 12:55]
Kattis >> Kanonbra!!

Skrivet av: Kattis & Johan [2006-09-04 11:52]
NormanK>> Vi kan sätta ut kontroller på torsdag.