 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dags igen för "Kom I Gång" i Karlslund
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Brobakken/Groth [2006-09-09 12:34] | |
|
|
| Kerstin>> Mission completed! |
| Skrivet av: | Brobakken/Groth [2006-09-07 16:05] | |
|
|
| Vi fixar det. Ev. använder vi söndag också, det beror på antal kontroller och hur långt det är. Är det ok? |
| Skrivet av: | NormanK [2006-09-07 15:42] | |
|
|
| Groth - Brobakken>> Egentligen inte, men vill Ni det så får Ni gärna plocka in dom på lördag. |
| Skrivet av: | Groth - Brobakken [2006-09-07 15:16] | |
|
|
| Kerstin> kommer kontrollerna sitta ute på lördag också? |
| Skrivet av: | NormanK [2006-09-06 19:44] | |
|
|
| För alla som undrar över det som står i programmet. Där är det annonserat att vi skall tillhandahålla orienteringsbanor på lördag. Jag har nu kommit överens med ledningen för Kom I Gång att vi kör som planerat, d v s på fredag som vi bestämt från början. |
|
|
| Jag lämnade ut kartor den 1:a sept, men är bortrest denna fredag tyvärr. Anders B och jag gjorde iordning tältet med våra vimplar och "öppnade" vid 8-tiden. Den första som ville springa en bana kom nog halv 9. Hur det avlöpte på eftermiddagen vet jag inget om. Fram till kl 11 tror jag 6-7 st valt orientering. |
| Skrivet av: | NormanK [2006-09-05 11:03] | |
|
|
| Barbro C>>Tack för att Du ställer upp! I så fall är programmet fel. Vi har lovat att tillhandahålla orienteringsbanor fredagen den 1 och 8 september. |
| Skrivet av: | Barbro C [2006-09-05 9:57] | |
|
|
Jag är ledig på fredag. Kan stå från kl. 11 till ?? Kerstin - I programmet för "komigång" står det orientering lördag 9/9 !? |
| Skrivet av: | NormanK [2006-09-04 12:55] | |
|
|
| Kattis >> Kanonbra!! |
| Skrivet av: | Kattis & Johan [2006-09-04 11:52] | |
|
|
| NormanK>> Vi kan sätta ut kontroller på torsdag. |
|
|
|
 |