 |
|
| Skrivet av: | dg [2006-08-31 7:45] | |
|
 |
| NormanK>> OK, snackar med honom! |
| Skrivet av: | NormanK [2006-08-30 19:57] | |
|
 |
Jag föreslår att Ni som anmält intresse att hjälpa till på fredag delar upp dagen i arbetspass som passar Er. Hör av Er till varann. Karlslund IF som håller i hela arrangemanget trycker upp blanketter som ni kan fylla i kortnummer + bana (antal km), för inregistrering i datan. Jag skall se efter imorgon (torsdag) var Ni kan hålla till. Härligt att vara medlem i en förening där ingenting är omöjligt!! / K
|
| Skrivet av: | NormanK [2006-08-30 19:53] | |
|
 |
| dg>> C-G är banläggare och har kartorna. |
|
 |
Jag kan ställa upp på fredag och lämna ut banor, helst förmiddagen! Kristina Jedberger |
|
 |
| Jag kan hjälpa till viss tid på fredag 1/9. Anders Bergman |
| Skrivet av: | normank [2006-08-28 11:01] | |
|
 |
| Härligt att Ni kan ställa upp!! |
| Skrivet av: | dg [2006-08-28 9:59] | |
|
 |
| Jag och Nettan kan sätta ut kontroller före träning på torsdag. |
| Skrivet av: | Ing-Marie [2006-08-28 9:45] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på fredag med att lämna ut banor. |
|
|
|
 |