INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Kom I Gång Karlslund

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: dg [2006-08-31 7:45]
NormanK>> OK, snackar med honom!

Skrivet av: NormanK [2006-08-30 19:57]
Jag föreslår att Ni som anmält intresse att hjälpa till på fredag delar upp dagen i arbetspass som passar Er. Hör av Er till varann. Karlslund IF som håller i hela arrangemanget trycker upp blanketter som ni kan fylla i kortnummer + bana (antal km), för inregistrering i datan. Jag skall se efter imorgon (torsdag) var Ni kan hålla till. Härligt att vara medlem i en förening där ingenting är omöjligt!! / K


Skrivet av: NormanK [2006-08-30 19:53]
dg>> C-G är banläggare och har kartorna.

Skrivet av: Kristina Jedberger [2006-08-28 22:31]
Jag kan ställa upp på fredag och lämna ut banor, helst förmiddagen!
Kristina Jedberger

Skrivet av: andersbergman [2006-08-28 17:33]
Jag kan hjälpa till viss tid på fredag 1/9. Anders Bergman

Skrivet av: normank [2006-08-28 11:01]
Härligt att Ni kan ställa upp!!

Skrivet av: dg [2006-08-28 9:59]
Jag och Nettan kan sätta ut kontroller före träning på torsdag.

Skrivet av: Ing-Marie [2006-08-28 9:45]
Jag kan hjälpa till på fredag med att lämna ut banor.