 |
|
| Skrivet av: | Bo [2006-09-01 12:22] | |
|
 |
| Lag Nord >>>Det är ok se bara till att ni lånar varandras brickor... |
| Skrivet av: | Lag Nord [2006-09-01 9:56] | |
|
 |
| "Blixten" Nilsson på sista:han har varit fokuserad på revanch ända sedan Femdagars... |
| Skrivet av: | Lag Nord [2006-09-01 9:54] | |
|
 |
| Då vi har en stor respekt för Peters spurt så har vi gjort vissa omdisponeringar i laget:vi kör med |
| Skrivet av: | culin [2006-08-31 2:07] | |
|
 |
| Ska bli kul att springa. Dessutom har vi Peter i laget som alltid vill ha spurtuppgörelse. |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2006-08-30 21:19] | |
|
 |
| Ulin> Kanon |
| Skrivet av: | Anders U [2006-08-30 13:26] | |
|
 |
| Om någon får förhinder så ställer jag gärna upp som reserv |
| Skrivet av: | Bo [2006-08-29 12:34] | |
|
 |
| Matts> Det kan nog funka men Ni kan väl prata ihop Er i laget . |
|
 |
Kul att delta i stafetten, men jag springer gärna den kortaste sträckan.
|
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-24 18:15] | |
|
 |
| Hgp>>krya på dig ...hoppas det funkar för dig . Om inte så kanske vi behöver låna din SI pinne. |
|
 |
| KUL... Hoppas att jag blir kurant i min v.vad, kan ej springa DM nu till helgen. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-08-23 15:55] | |
|
 |
| Åh vad roligt!!! Vilket D40-lag! |
| Skrivet av: | Palmer [2006-08-22 21:47] | |
|
 |
| Bra jobbat Bosse. Utmärkt förslag i H40!! |
|
 |
| Miss av mig att vara sent ute. Men finns det intresse av att jag ska fylla en plats så visst :) |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-22 20:51] | |
|
 |
| Big.A. > Noterat |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-08-22 20:19] | |
|
 |
| Inger nämnde idag att hon är intresserad att springa om det behövs. |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-22 19:46] | |
|
 |
Matts> Du får slåss med Widde... Kajsa>> Hmmm... vi får försöka jaga liv Christina Lång och Fjellström eller några utav dem dära Inger Nicolas kanske?? |
| Skrivet av: | Matts Källérus [2006-08-22 18:14] | |
|
 |
| Såg att det fattas en i Widdes lag. Springer gärna där om ingen annan vill. Gärna den kortaste sträckan. Har just börjat barmarksträningen inför vintersäsongen... |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-08-22 17:37] | |
|
 |
| D17... jo kanske men ärligt talat så är Kerstin i bättre form än vad jag är så egentligen skulle hon och jag byta. Det kan iofs finnas några andra D17 som lunkar runt utan vinnarambitioner och som jag kan bilda lag med. |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-08-22 17:34] | |
|
 |
| Farsan har sagt att han vill vara med. Jag ska snacka med honom. Kanske lite riskabelt att skicka ut honom på en förstasträcka?! |
| Skrivet av: | Widdas [2006-08-21 23:18] | |
|
 |
| Som medlem i tävlingsjuryn så måste jag ju närvara vid tävlingen. Då kan man ju lika gärna mälja sig runt en mellansträcka. |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2006-08-21 21:58] | |
|
 |
Hej !
Jag har anmält mig på anmälningssidan som intreserad. Den korta mittensträckan blir bra(Om bara en trött vadmuskel kurerar sig) |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-21 20:47] | |
|
 |
| PJ..nej det är inte för sent |
| Skrivet av: | NormanK [2006-08-21 20:30] | |
|
 |
| Var håller alla damer hus? Skall vi ställa upp med ett lag? Jag är med! |
| Skrivet av: | peter J [2006-08-21 19:48] | |
|
 |
| om det inte är försent så är jag med |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-21 19:37] | |
|
 |
| Weine skall tillsammans med Anders Bergman och Tobbe ha ett lag i H56 klassen. Men Du har rätt det finns en del andra och flera andra har anmält sig så imorgonkväll ska jag väl presentera några förslag. |
| Skrivet av: | Palmér [2006-08-21 18:44] | |
|
 |
| Håller med Ari. Kan vi lura med Weine. Och Kent-Arne? Christer Wickberg, Tobbe Jansson, m fl - det kryllar av mogen ungdom.... |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-21 17:15] | |
|
 |
| Ari>> Låter som en klok tanke, ska klura under kvällen |
| Skrivet av: | Ari [2006-08-21 16:46] | |
|
 |
| Tyckte det var riktigt kul förra året när vi hade tre lag i samma klass (h48?)men funkar det inte så är det ok med h 40. |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-21 16:11] | |
|
 |
| Vi kanske kan få ihop lag till Claes oxå vem vet? |
| Skrivet av: | frippe [2006-08-21 16:06] | |
|
 |
| Testlopp innan? Vid eventuell uttagning tar jag gärna sista. |
| Skrivet av: | palmer [2006-08-21 16:00] | |
|
 |
| Visst - jag vill helst starta eller köra andra.........Claes sandhiolm är också intresserad vet |
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-21 15:42] | |
|
 |
| Ari,Frippe & Palmer> Är det OK med Er i ett H40-lag?? |
| Skrivet av: | Ari [2006-08-21 10:40] | |
|
 |
| Ok! |
| Skrivet av: | M&M [2006-08-21 8:38] | |
|
 |
| Har lyckats boka mig på annat, tyvärr. |
| Skrivet av: | frippe [2006-08-21 8:24] | |
|
 |
| Hakar om det blir nåt. |
|
 |
| Kom igen nu Frippe, Ari, Kenneth K, Clabbis, Fjellström, Magnus Nilsson, Ulin, Peter J m fl, m fl. Ni minns väl den spännande upplösningen i Storstenshöjden häromåret - Värt att upprepas!! |
|
|
|
 |