 |
|
|
|
Kommentera nyheten Veteranlag till DM kaveln/Ny Info
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Bo [2006-09-01 12:22] | |
|
|
| Lag Nord >>>Det är ok se bara till att ni lånar varandras brickor... |
| Skrivet av: | Lag Nord [2006-09-01 9:56] | |
|
|
| "Blixten" Nilsson på sista:han har varit fokuserad på revanch ända sedan Femdagars... |
| Skrivet av: | Lag Nord [2006-09-01 9:54] | |
|
|
| Då vi har en stor respekt för Peters spurt så har vi gjort vissa omdisponeringar i laget:vi kör med |
| Skrivet av: | culin [2006-08-31 2:07] | |
|
|
| Ska bli kul att springa. Dessutom har vi Peter i laget som alltid vill ha spurtuppgörelse. |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2006-08-30 21:19] | |
|
|
| Ulin> Kanon |
| Skrivet av: | Anders U [2006-08-30 13:26] | |
|
|
| Om någon får förhinder så ställer jag gärna upp som reserv |
| Skrivet av: | Bo [2006-08-29 12:34] | |
|
|
| Matts> Det kan nog funka men Ni kan väl prata ihop Er i laget . |
|
|
Kul att delta i stafetten, men jag springer gärna den kortaste sträckan.
|
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-24 18:15] | |
|
|
| Hgp>>krya på dig ...hoppas det funkar för dig . Om inte så kanske vi behöver låna din SI pinne. |
|
|
| KUL... Hoppas att jag blir kurant i min v.vad, kan ej springa DM nu till helgen. |
|
|
|
 |