 |
|
| Skrivet av: | Peno [2006-08-18 22:54] | |
|
 |
| Tack för ett mycket bra arrangemang och genomkörare för de som har viktiga tävlingar som SM i höst. Även de vanliga träningsbanorna var bra genomtänkta. Synd det inte kom flera. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-08-18 17:37] | |
|
 |
| Tack för igår! Saknar vårat resultat. |
| Skrivet av: | BIRGITTA A [2006-08-18 10:23] | |
|
 |
| Tack för ett bra och nyttigt träningspass. |
|
|
|
 |