 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat från patrull- och tränings-OL 2006-08-17
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peno [2006-08-18 22:54] | |
|
|
| Tack för ett mycket bra arrangemang och genomkörare för de som har viktiga tävlingar som SM i höst. Även de vanliga träningsbanorna var bra genomtänkta. Synd det inte kom flera. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-08-18 17:37] | |
|
|
| Tack för igår! Saknar vårat resultat. |
| Skrivet av: | BIRGITTA A [2006-08-18 10:23] | |
|
|
| Tack för ett bra och nyttigt träningspass. |
|
|
|
 |