 |
|
|
 |
| Instämmer med föregående skribent! Lika högklassigt som alltid! |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2005-11-07 9:09] | |
|
 |
Kanonkul !. Vi var en stigförgrening, några kärr och... från segern. Ett jättetack till Lasse H med medhjälpare för en höjdpunkt i hösmörkret. |
|
|
|
 |