 |
|
|
|
Kommentera nyheten Timmen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Instämmer med föregående skribent! Lika högklassigt som alltid! |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2005-11-07 9:09] | |
|
|
Kanonkul !. Vi var en stigförgrening, några kärr och... från segern. Ett jättetack till Lasse H med medhjälpare för en höjdpunkt i hösmörkret. |
|
|
|
 |