 |
|
|
 |
| Jag ska ändå skjutsa in Ida på tisdag så jag kan vara med vid klubbstugan. |
| Skrivet av: | dg [2005-04-04 21:47] | |
|
 |
| Jag kan komma kl 17.45 på onsdag. |
| Skrivet av: | ida [2005-04-04 21:02] | |
|
 |
| ta bort mej. skrev fel. |
| Skrivet av: | Ida [2005-04-04 20:47] | |
|
 |
| jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | Kerstin Norman [2005-04-04 18:02] | |
|
 |
| Kommer tisdag ! |
|
 |
| jag kommer på onsdag |
| Skrivet av: | Birgitta A [2005-04-01 20:26] | |
|
 |
| Jag kommer på onsdag. |
| Skrivet av: | Agnes [2005-04-01 16:39] | |
|
 |
| Jag kommer på tisdag om det inte blir några förhinder (dvs. skolan). |
|
 |
| Jag kommer onsdag. Tar med egna träningskläder ifall det skulle bli brist på arbetsuppgifter... |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-04-01 12:01] | |
|
 |
| Jag kommer tisdag. |
|
|
|
 |