INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Hjälp vid nybörjarstart tis 5/4 och ons 6/4

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Christina Långh [2005-04-04 22:26]
Jag ska ändå skjutsa in Ida på tisdag så jag kan vara med vid klubbstugan.

Skrivet av: dg [2005-04-04 21:47]
Jag kan komma kl 17.45 på onsdag.

Skrivet av: ida [2005-04-04 21:02]
ta bort mej. skrev fel.

Skrivet av: Ida [2005-04-04 20:47]
jag kommer på tisdag.

Skrivet av: Kerstin Norman [2005-04-04 18:02]
Kommer tisdag !

Skrivet av: Snorkfröken [2005-04-04 17:04]
jag kommer på onsdag

Skrivet av: Birgitta A [2005-04-01 20:26]
Jag kommer på onsdag.

Skrivet av: Agnes [2005-04-01 16:39]
Jag kommer på tisdag om det inte blir några förhinder (dvs. skolan).

Skrivet av: da Silva [2005-04-01 13:19]
Jag kommer onsdag. Tar med egna träningskläder ifall det skulle bli brist på arbetsuppgifter...

Skrivet av: Brynäs [2005-04-01 12:01]
Jag kommer tisdag.