 |
|
| Skrivet av: | Axel [2005-03-10 11:00] | |
|
 |
| Jag kan ta bil (5 pers) om det behövs... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-10 0:14] | |
|
 |
Vilka kan ta bil i helgen? Behövs nog 4-5 bilar från Karslund på fre em förutom Groths som åker hem lördag kväll. (16st+groth som åker på fre em),sen kommer Calle,Josse o ev Iva med bil på lördag fm. Jag åker till Enköping fre fm och hjälper till med utsättning av nattbanan medan pappa sätter ut söndagens övning.
Örjan>> Tar du dig från Uppsala till Vandrarhemmet med egen bil eller åker du kommunalt och vill bli upplockad i Enköping? samling vid vandrarhemmet ca 18,30 |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-08 11:07] | |
|
 |
Fimpen kastar tyvärr in handuken för lägermedverkan pga feber o halsont och tror inte på nån snabb förbättring
Så jag avbokar en stuga o "de stabila" flyttar in i "juniorernas" 8bädds stuga. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-07 22:32] | |
|
 |
| SportIdent kommer att användas på fredagens natträning, så ta med SI-pinnen. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-07 18:10] | |
|
 |
| Hoppas rumsfördelningen blev ok för de flesta o att ingen blev ledsen för att man inte fick sova med sin drömpartner =) |
| Skrivet av: | Axel [2005-03-07 12:48] | |
|
 |
| Verkar som ett kul och bra läger! |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-07 8:42] | |
|
 |
| Stefan>> Trist! krya på ryggen! |
| Skrivet av: | stefan [2005-03-07 8:26] | |
|
 |
| patrik,peiza,pj>>Jag måste tyvärr avanmäla mig till lägret, har fått förhinder och tror inte min rygg håller för så många löppass så då blir prioriteringen annan tyvärr. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-22 23:27] | |
|
 |
| Peiza>> Tanken med att du öppnade upp anmälan var väl att folk skulle anmäla sig, inte avanmäla sig... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-22 10:33] | |
|
 |
Göthlin>> Då anmäler jag dig Övriga intresserade>><Öppnar upp anmälan ett tag till. |
| Skrivet av: | Göthlin [2005-02-22 8:36] | |
|
 |
| Räkna in mig också, ska bli riktigt roligt!! |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-21 9:22] | |
|
 |
Snorkfröken>> Kolla med Iva,går att lösa utan problem!
Oanmälda>> Än finns chansen,kommer inte meddela de vandrarhemmet och Ängsjö förrän under V9. Däremot kommer jag beställa kartorna från Järfälla OK och OK Enen under denna vecka,så det inte blir nåt strul om dom skulle dröja. Så det skulle underlätta väldigt mkt om man beställde rätt antal från början. Så tveka inte till lite bra träning,ta chansen o skrev i kommertarsfältet!!
Calle>> Det funkar utmärkt,hoppas du kan lura med dig nån som inte är anmäld och haka med på lördag morgon. Alltid kul om man blir så många som möjligt!
|
| Skrivet av: | Tummen [2005-02-20 23:08] | |
|
 |
| Snorkfröken>> Det visar sig inom en timme då anmälningstiden går ut.... |
|
 |
| Calle>> Om Iva ska med tror jag att hon är väldigt intresserad av att åka på lördag morgon. |
| Skrivet av: | Calle [2005-02-20 13:22] | |
|
 |
Arrangörer>> Pga att jag jobbar fredag kväll kan jag bara vara med lör-sön.
Deltagare>> Är det ngn annan som skulle vilja åka dit på lördag morgon? |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-18 10:47] | |
|
 |
Öberg>> Strålande,hoppas att anmälningarna snart börjar "rasa" in. Saknar många namn,speciellt bland herrarna. knappt ett 10-mila lag.
Björne,Kallin och Harlen har jag iaf fått nej ifrån,pga att de är bortresta. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-16 13:12] | |
|
 |
| Per och Sara skall med |
|
 |
| Jag är precis lika "på"... |
| Skrivet av: | Löken [2005-02-08 6:38] | |
|
 |
| Ser riktigt fint ut, jag är "på"... |
|
|
|
 |