INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 10-mila läger, med tider och rumsfördelning mm

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2005-03-10 11:00]
Jag kan ta bil (5 pers) om det behövs...

Skrivet av: Patrik [2005-03-10 0:14]
Vilka kan ta bil i helgen? Behövs nog 4-5 bilar från Karslund på fre em förutom Groths som åker hem lördag kväll. (16st+groth som åker på fre em),sen kommer Calle,Josse o ev Iva med bil på lördag fm.
Jag åker till Enköping fre fm och hjälper till med utsättning av nattbanan medan pappa sätter ut söndagens övning.

Örjan>> Tar du dig från Uppsala till Vandrarhemmet med egen bil eller åker du kommunalt och vill bli upplockad i Enköping? samling vid vandrarhemmet ca 18,30

Skrivet av: Patrik [2005-03-08 11:07]
Fimpen kastar tyvärr in handuken för lägermedverkan pga feber o halsont och tror inte på nån snabb förbättring

Så jag avbokar en stuga o "de stabila" flyttar in i "juniorernas" 8bädds stuga.

Skrivet av: Peiza [2005-03-07 22:32]
SportIdent kommer att användas på fredagens natträning, så ta med SI-pinnen.

Skrivet av: Patrik [2005-03-07 18:10]
Hoppas rumsfördelningen blev ok för de flesta o att ingen blev ledsen för att man inte fick sova med sin drömpartner =)

Skrivet av: Axel [2005-03-07 12:48]
Verkar som ett kul och bra läger!

Skrivet av: Patrik [2005-03-07 8:42]
Stefan>> Trist! krya på ryggen!

Skrivet av: stefan [2005-03-07 8:26]
patrik,peiza,pj>>Jag måste tyvärr avanmäla mig till lägret, har fått förhinder och tror inte min rygg håller för så många löppass så då blir prioriteringen annan tyvärr.

Skrivet av: Peiza [2005-02-22 23:27]
Peiza>> Tanken med att du öppnade upp anmälan var väl att folk skulle anmäla sig, inte avanmäla sig...

Skrivet av: Peiza [2005-02-22 10:33]
Göthlin>> Då anmäler jag dig
Övriga intresserade>><Öppnar upp anmälan ett tag till.