INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM O-vänner 2004-02-08 18:18 

Hur jag blir medlem

Årsmötet är över och O-vännerna delade ut gratifikationer i form av presentkort hos BJ-Sport om totalt 9.000 kr till de löpare elitkommittén valt ut Inte mindre än 4 st Daniel Gustavsson nr 15, Anette Carlson nr 23, Jan Johansson nr 200 och Per Sjögren nr 12 blev så imponerade att de gick med i lotteriet omedelbart.
Tack för det.
Vi har idag ca 165 medlemmar och vårt mål under detta år är att värva 20 st nya.
Du som inte är medlem gå med nu, postgironummret du ska betala in på är
21 28 30-4.
vänligen Hans




Skrivet av:

Hans Jonhed
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=992


  [Tillbaka



[Tillbaka]