KFUM O-vänner 2004-02-08 18:18 

Hur jag blir medlem

Årsmötet är över och O-vännerna delade ut gratifikationer i form av presentkort hos BJ-Sport om totalt 9.000 kr till de löpare elitkommittén valt ut Inte mindre än 4 st Daniel Gustavsson nr 15, Anette Carlson nr 23, Jan Johansson nr 200 och Per Sjögren nr 12 blev så imponerade att de gick med i lotteriet omedelbart.
Tack för det.
Vi har idag ca 165 medlemmar och vårt mål under detta år är att värva 20 st nya.
Du som inte är medlem gå med nu, postgironummret du ska betala in på är
21 28 30-4.
vänligen Hans



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=992


Skrivet av:

Hans Jonhed