|
Betalning Spanien - meddela mig när ni betalt!
| 2004-02-03 21:26 |
Pga de bristfälliga möjligheterna att meddela arrangören att just du betalat vid överföringen av pengar så ombeds alla deltagare att maila till mig på fimpen@kfumorebro.org när ni betalt lägret!
[Tillbaka]
|