Betalning Spanien - meddela mig när ni betalt! 2004-02-03 21:26 

Pga de bristfälliga möjligheterna att meddela arrangören att just du betalat vid överföringen av pengar så ombeds alla deltagare att maila till mig på fimpen@kfumorebro.org när ni betalt lägret!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=988


Skrivet av:

Johan Gunnarsson