Pga de bristfälliga möjligheterna att meddela arrangören att just du betalat vid överföringen av pengar så ombeds alla deltagare att maila till mig på fimpen@kfumorebro.org när ni betalt lägret!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=988