INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsdag lördag den 31/1 2004-01-26 22:58 

På lördag är det årets andra träningsdag.

Vi har valt att flytta den från söndag till lördag eftersom flera vill åka Wadköpingsloppet. Pga. att den senast tiden för spinning är kl 14.30 tränar vi från Karlslund för att spara lite tid.

Vi tränar två pass, skidåkning/snöpuls och spinning. Mellan träningarna äter vi lunch tillsammans och vi i elitkommittén kommer att informera lite inför vårsäsongen. Schemat ser ut så här:

9.30 Skidåkning/snöpuls i Karlslund
12.00 Lunch i klubbstugan
12.45 Informationsmöte
14.30 Spinning på N ´joy

För planering av maten vill vi att du anmäler dig senast torsdag. Samtidigt bokar du också spinningcykel, det finns 25 st så först till kvarn......


Anmäl dig här! >>>


Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=980


  [Tillbaka

Kommentarer 1 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Patrik [2004-01-26 23:49]
Missar även årets 2a träningsdag tyvärr,då jag ska "hem" tor-sön denna vecka..TRÄNA PÅ!



[Tillbaka]