|
Träningsdag lördag den 31/1
| 2004-01-26 22:58 |
På lördag är det årets andra träningsdag.
Vi har valt att flytta den från söndag till lördag eftersom flera vill åka Wadköpingsloppet. Pga. att den senast tiden för spinning är kl 14.30 tränar vi från Karlslund för att spara lite tid.
Vi tränar två pass, skidåkning/snöpuls och spinning. Mellan träningarna äter vi lunch tillsammans och vi i elitkommittén kommer att informera lite inför vårsäsongen. Schemat ser ut så här:
9.30 Skidåkning/snöpuls i Karlslund 12.00 Lunch i klubbstugan 12.45 Informationsmöte 14.30 Spinning på N ´joy
För planering av maten vill vi att du anmäler dig senast torsdag. Samtidigt bokar du också spinningcykel, det finns 25 st så först till kvarn......
Anmäl dig här! >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=980
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|