INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Junior/seniorsamling i Ånnaboda 2004-02-02 20:24 

Dagen efter klubbdagen i Ånnaboda är det dags igen att ge sig upp dit, den här gången för att umgås med OL-kompisar från hela distriktet. Vi kör traditionsenligt upplägg.

När: Söndag 8/2, samling kl 9.30

Var: Ånnaboda

Vad: Träning OL-bana/Skidor, mat i restaurangen och därefter information och diskussion om den kommande säsongen. Vi hoppas även på att få dit en representant för tiomilagruppen i dristriktet för att diskutera och framföra elitlöparnas åsikter och synpunkter inför vårt arrangemang 2006.

För vilka: Juniorer, seniorer, samt yngre och äldre som vill träna, äta och diskutera "elitverksamheten" i distriktet.

Anmälan: För att kunna planera maten vore det bra med anmälan. Skriv en kommentar nedan om du vill vara med, senast onsdag 4/2.




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=967


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: skistar [2004-02-05 20:29]
Jag vill vara med.

Skrivet av: Sara Garpenlund [2004-02-05 9:35]
Sara G kommer

Skrivet av: Hagge [2004-02-05 7:36]
jag ska nog med...

Skrivet av: Olof [2004-02-04 22:16]
da Silva>> Ja kommer

Skrivet av: Snorkfröken [2004-02-03 17:43]
jag kommer

Skrivet av: Piraten [2004-02-03 14:26]
Jag kommer.

Skrivet av: dg [2004-02-03 9:41]
da Silva>> Jag kommer.

Skrivet av: JoV [2004-02-02 22:22]
Jag hänger också på....

Skrivet av: Per Sjögren [2004-01-26 9:55]
Jag kommer också, så klart.

Skrivet av: da Silva [2004-01-24 22:20]
Björne>>> Självklart.

Freddo, Gurra>>> Trevligt!

Skrivet av: Björne [2004-01-24 16:18]
Vill gärna haka, om det är tillåtet för en ungdomslöpare...

Skrivet av: beh [2004-01-21 18:08]
jag hakar också!

Skrivet av: gurra [2004-01-20 14:27]
japp jag hakar



[Tillbaka]