|
Junior/seniorsamling i Ånnaboda
| 2004-02-02 20:24 |
Dagen efter klubbdagen i Ånnaboda är det dags igen att ge sig upp dit, den här gången för att umgås med OL-kompisar från hela distriktet. Vi kör traditionsenligt upplägg.
När: Söndag 8/2, samling kl 9.30 Var: Ånnaboda Vad: Träning OL-bana/Skidor, mat i restaurangen och därefter information och diskussion om den kommande säsongen. Vi hoppas även på att få dit en representant för tiomilagruppen i dristriktet för att diskutera och framföra elitlöparnas åsikter och synpunkter inför vårt arrangemang 2006.
För vilka: Juniorer, seniorer, samt yngre och äldre som vill träna, äta och diskutera "elitverksamheten" i distriktet. Anmälan: För att kunna planera maten vore det bra med anmälan. Skriv en kommentar nedan om du vill vara med, senast onsdag 4/2.
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
| Skrivet av: | skistar [2004-02-05 20:29] | |
|
 |
| Jag vill vara med. |
|
 |
| Sara G kommer |
| Skrivet av: | Hagge [2004-02-05 7:36] | |
|
 |
| jag ska nog med... |
| Skrivet av: | Olof [2004-02-04 22:16] | |
|
 |
| da Silva>> Ja kommer |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Piraten [2004-02-03 14:26] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | dg [2004-02-03 9:41] | |
|
 |
| da Silva>> Jag kommer. |
| Skrivet av: | JoV [2004-02-02 22:22] | |
|
 |
| Jag hänger också på.... |
|
 |
| Jag kommer också, så klart. |
|
 |
Björne>>> Självklart.
Freddo, Gurra>>> Trevligt! |
| Skrivet av: | Björne [2004-01-24 16:18] | |
|
 |
| Vill gärna haka, om det är tillåtet för en ungdomslöpare... |
| Skrivet av: | beh [2004-01-21 18:08] | |
|
 |
| jag hakar också! |
| Skrivet av: | gurra [2004-01-20 14:27] | |
|
 |
| japp jag hakar |
[Tillbaka]
|