INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsdag på söndag 2003-12-30 17:20 

Nu på söndag 4/1 är det dags för vinterns första träningsdag.

Vi träffas i Karlslund 9:30 för att sedan åka upp till Klockhammar och träna. Efter träningen äter vi lunch tillsammans. För er som vill köra två pass denna dag kommer det erbjudas ett spiningspass på Gustavsvik klockan 16:00.

9:30 Avresa från Karlslund
10:00 Distans-OL från Klockhammar
12:30 Lunch
16:00 Spinning på Gustavsvik. (20 platser)

Anmälan görs i debattfältet. Ange ifall du vill ha mat och om du vill vara med och spinna.




Skrivet av:

Jonas Victorin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=956


  [Tillbaka

Kommentarer 25 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Balken [2004-01-03 17:15]
Har blivit smittad av sin sjuka sambo, avanmäler mig härmed från söndagens aktiviter.

Skrivet av: JoV [2004-01-03 12:40]
Janne och Kvarkas vill också vara med..............

Skrivet av: gurra och rödhårig storebror [2004-01-03 12:38]
vi vill bara springa distans...

Skrivet av: Karin [2004-01-03 9:29]
Jag vill vara med på löpning och lunch!

Skrivet av: Olof [2004-01-02 21:33]
Jag vill vara med t.o.m. lunch

Skrivet av: stina ö [2004-01-02 20:58]
jag o carro vill gärna vara med på distans+mat.

Skrivet av: fimpen [2004-01-02 19:06]
Frida & Jag backar från spinningen, vi får besök då!

Skrivet av: pettson [2004-01-02 17:38]
Jag vill vara med hela dagen

Skrivet av: HNord [2004-01-02 16:35]
Jag hänger med till och med lunch, helst skidor om det finns schyssta spår i t. ex. Blankhult

Skrivet av: Borbakken - Groth [2004-01-02 14:59]
Jennie vill vara med på spinningen och ev lunch, Erik ska träna fm och äta. Axel har vi inte frågat ännu

Skrivet av: Axel [2004-01-02 12:08]
Jag vill också var med på allt!

Skrivet av: djNoors [2004-01-01 22:12]
Är det någon som vet om man kan åka skidor från Klockhammar eller Blankhult ?? Spårstatus ??

Skrivet av: Öberg [2004-01-01 19:19]
Jag och Sara är med hela dagen!

Skrivet av: Malin [2004-01-01 17:49]
Jag är gärna med på spinningen.

Skrivet av: Stoffe [2004-01-01 16:41]
kan vara med hela dagen lång

Skrivet av: da Silva [2004-01-01 16:17]
Låter kul, jag är med på allt.

Skrivet av: fimpen [2004-01-01 15:51]
Jag & Frida anmäler oss till hela dagen.

Skrivet av: Jakob L [2004-01-01 15:50]
Jag vill va med på allt!

Skrivet av: Pulver och Gus [2004-01-01 1:27]
Vill vara med på spinningen.

Skrivet av: Hagge [2003-12-31 16:10]
Jag vill vara med på rubbet!

Skrivet av: Johan "Balken" Lundmark [2003-12-31 15:55]
Jag anmäler mig till alla tre aktiviteterna trots att jag vet att jag inte kommer orka. Men kommer att försöka. Hej

Skrivet av: Per Jonhed [2003-12-31 10:27]
Jag vill gärna vara med på hela dagen.
Gott Nytt År på er!

Skrivet av: Peiza [2003-12-31 9:20]
Passar perfekt. Jag anmäler mig här med till samtliga aktiviteter...
Gott Nytt År!

Skrivet av: beh [2003-12-30 23:21]
Jag vill vara med på allt!

Skrivet av: stefan [2003-12-30 17:55]
Stefan är sugen på alla tre alternativen. Om det blir en plats över till spinningen så är Björn Widén intresserad av en plats



[Tillbaka]