Nu på söndag 4/1 är det dags för vinterns första träningsdag.
Vi träffas i Karlslund 9:30 för att sedan åka upp till Klockhammar och träna. Efter träningen äter vi lunch tillsammans. För er som vill köra två pass denna dag kommer det erbjudas ett spiningspass på Gustavsvik klockan 16:00.
9:30 Avresa från Karlslund 10:00 Distans-OL från Klockhammar 12:30 Lunch 16:00 Spinning på Gustavsvik. (20 platser)
Anmälan görs i debattfältet. Ange ifall du vill ha mat och om du vill vara med och spinna.