Träningsdag på söndag 2003-12-30 17:20 

Nu på söndag 4/1 är det dags för vinterns första träningsdag.

Vi träffas i Karlslund 9:30 för att sedan åka upp till Klockhammar och träna. Efter träningen äter vi lunch tillsammans. För er som vill köra två pass denna dag kommer det erbjudas ett spiningspass på Gustavsvik klockan 16:00.

9:30 Avresa från Karlslund
10:00 Distans-OL från Klockhammar
12:30 Lunch
16:00 Spinning på Gustavsvik. (20 platser)

Anmälan görs i debattfältet. Ange ifall du vill ha mat och om du vill vara med och spinna.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=956


Skrivet av:

Jonas Victorin