INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gustav ny i klubben 2003-12-15 21:02 

Det har varit klart en tid, men nu känns tiden mogen för en nyhet på hemsidan. Ytterligare en löpare har valt att ansluta till vår löpartrupp inför den kommande våren.

Gustav Groth, yngst i den oräkneliga brödraskaran följer nu i sina äldre bröders fotspår och lämnar Almby IK till förmån för KFUM. Gustav är 17 år och läser på Rudbecksskolan. Anledningen till klubbytet beskriver han själv så här:

-Jag tyckte inte det var särskilt kul längre att springa och tävla för Almby, jag ville ha förändring och sökte min kos till kfum. Jag önskar med detta få lite mer motivation i tränadet och börja ta igen det av min orienteringsteknik jag saknar.
Jag hoppas verkligen att jag kan tillföra nåt gott till klubben.

Vi hälsar Gustav varmt välkommen i gänget och den som vill veta mer om honom rekommenderas att läsa vidare på hans Elitprofil.











Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=945


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Björne [2003-12-17 13:50]
Välkommen Gustav!

Skrivet av: fimpen [2003-12-15 22:19]
Välkommen Gurra!

Skrivet av: kbd [2003-12-15 21:18]
Gustav>>Välkommen, du har en given plats i U-10mila laget!



[Tillbaka]