|
Gustav ny i klubben
| 2003-12-15 21:02 |
Det har varit klart en tid, men nu känns tiden mogen för en nyhet på hemsidan. Ytterligare en löpare har valt att ansluta till vår löpartrupp inför den kommande våren.
Gustav Groth, yngst i den oräkneliga brödraskaran följer nu i sina äldre bröders fotspår och lämnar Almby IK till förmån för KFUM. Gustav är 17 år och läser på Rudbecksskolan. Anledningen till klubbytet beskriver han själv så här:
-Jag tyckte inte det var särskilt kul längre att springa och tävla för Almby, jag ville ha förändring och sökte min kos till kfum. Jag önskar med detta få lite mer motivation i tränadet och börja ta igen det av min orienteringsteknik jag saknar. Jag hoppas verkligen att jag kan tillföra nåt gott till klubben.
Vi hälsar Gustav varmt välkommen i gänget och den som vill veta mer om honom rekommenderas att läsa vidare på hans Elitprofil.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=945
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|