INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Maria byter klubb... 2003-12-10 10:38 

Jag byter färger till blå-röd-gul efter nyår..

Efter ca 12 års trogen tjänst är det med en aning vemod jag skriver detta. Jag har under året funderat fram och tillbaka över min orienteringssituation och nu i höst kommit fram till att det bästa för mig är att springa för en klubb som finns närmare min bostad. Valet har fallit på Friskus-Varberg, och ni tänker "WHAT?" inte ens en gbg-klubb, men de flesta av dom bor i göteborg vilket innebär att träningar/träningsläger utgår oftast härifrån och så känner jag en del folk där också. I alla fall så blir jag från nyår alltså hallänning (ja, jag vet det låter helt sjukt ; ) men kommer väl fortafarande hem och springer i bergen och KM ibland.

Vill också passa på att tacka allihopa för dessa åren - TACK!
(och PJ, Harlén, Josse, da Silva, Johan O och min mor kan ta åt sig extra mycket)

Vi ses på juljoggen! (alla frågor ang. detta besvaras gladeligen då!)




OBS! jo jag har pratat med elitledarna + några andra om detta innan, bara så ni
vet att jag inte kommer med detta som någon överraskning.




Skrivet av:

Maria Magnusson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=941


  [Tillbaka



[Tillbaka]