Jag byter färger till blå-röd-gul efter nyår.. Efter ca 12 års trogen tjänst är det med en aning vemod jag skriver detta. Jag har under året funderat fram och tillbaka över min orienteringssituation och nu i höst kommit fram till att det bästa för mig är att springa för en klubb som finns närmare min bostad. Valet har fallit på Friskus-Varberg, och ni tänker "WHAT?" inte ens en gbg-klubb, men de flesta av dom bor i göteborg vilket innebär att träningar/träningsläger utgår oftast härifrån och så känner jag en del folk där också. I alla fall så blir jag från nyår alltså hallänning (ja, jag vet det låter helt sjukt ; ) men kommer väl fortafarande hem och springer i bergen och KM ibland.
|