INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Guldgänget 18/11 2003-11-18 16:59 

Tyvärr har jag fullständigt missat att ordna träningen för er i Guldgänget idag...

Hej och ursäkta!
Jag har tyvärr inte gjort som jag lovat och har missat att ordna träning tills idag åt er i Guldgänget. Visserligen fanns Udda KM (Bowling) att tillgå men eftersom det skall vara bowling nästa vecka så förstår jag om det bara var ett fåtal som anmälde sig.

Så idag får ni genomföra en egen träning. Ett förslag kan vara att köra 5:an i Karlslund på tid. Eftersom vi kommer att köra mycket löpteknik och mängdträning i vinter kunde det vara kul att kunna jämföra en tid "före och efter" och se hur mycket man förbättrat sig.

Återigen, Förlåt!

Kent




Skrivet av:

Kent Björklund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=922


  [Tillbaka



[Tillbaka]