Guldgänget 18/11 2003-11-18 16:59 

Tyvärr har jag fullständigt missat att ordna träningen för er i Guldgänget idag...

Hej och ursäkta!
Jag har tyvärr inte gjort som jag lovat och har missat att ordna träning tills idag åt er i Guldgänget. Visserligen fanns Udda KM (Bowling) att tillgå men eftersom det skall vara bowling nästa vecka så förstår jag om det bara var ett fåtal som anmälde sig.

Så idag får ni genomföra en egen träning. Ett förslag kan vara att köra 5:an i Karlslund på tid. Eftersom vi kommer att köra mycket löpteknik och mängdträning i vinter kunde det vara kul att kunna jämföra en tid "före och efter" och se hur mycket man förbättrat sig.

Återigen, Förlåt!

Kent



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=922


Skrivet av:

Kent Björklund