INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Alla som hänger med till Kalltjärn i morgon fredag 2003-11-13 19:36 

Vi träffas i klubbstugan för avresa kl 18.00.

Vad du bör ha med dig: Sovsäck att sova i och ett örngott till kudden som redan finns i sängen. Oömma kläder och stövlar. Pannlampa om du har, annars en ficklampa.
I matväg har jag köpt så vi kan fixa o´boy till kvällsmat och frukost. Själv tar du med bredda smörgåsar i den mängd du tror du behöver till kvällen och frukosten.
Vill du ha med någon frukt eller i värsta fall något godis tar du det med dig det själv.
I övrigt tror jag vi har ordnat med den mat vi behöver för att inte behöva svälta tills vi kommer hem.
Undrar du över något är jag hemma efter ca 21 i kväll och imorgon fram till ca½9.
Efter kl 15 i morgon kan jag nås på min mobil 073/983 50 60.
En liten ändring vad gäller hemkomsten: Vi stannar inte så länge att vi äter lunch i Kalltjärn utan vi äter ett hyfsat mellanmål på förmiddan och försöker åka hem mellan kl 12 och 1. Då bör vi vara hemma senast kl 2 och då har vi inte ätit någon riktig lunch.
Vi syns i morgon hälsar
Lasse A.




Skrivet av:

Lars Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=918


  [Tillbaka



[Tillbaka]