|
Alla som hänger med till Kalltjärn i morgon fredag
| 2003-11-13 19:36 |
Vi träffas i klubbstugan för avresa kl 18.00.
Vad du bör ha med dig: Sovsäck att sova i och ett örngott till kudden som redan finns i sängen. Oömma kläder och stövlar. Pannlampa om du har, annars en ficklampa. I matväg har jag köpt så vi kan fixa o´boy till kvällsmat och frukost. Själv tar du med bredda smörgåsar i den mängd du tror du behöver till kvällen och frukosten. Vill du ha med någon frukt eller i värsta fall något godis tar du det med dig det själv. I övrigt tror jag vi har ordnat med den mat vi behöver för att inte behöva svälta tills vi kommer hem. Undrar du över något är jag hemma efter ca 21 i kväll och imorgon fram till ca½9. Efter kl 15 i morgon kan jag nås på min mobil 073/983 50 60. En liten ändring vad gäller hemkomsten: Vi stannar inte så länge att vi äter lunch i Kalltjärn utan vi äter ett hyfsat mellanmål på förmiddan och försöker åka hem mellan kl 12 och 1. Då bör vi vara hemma senast kl 2 och då har vi inte ätit någon riktig lunch. Vi syns i morgon hälsar Lasse A.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=918
Skrivet av:

Lars Arlebo
|