|
Lasergame för Guldgänget
| 2003-11-05 10:41 |
Nu är det dags för tjejerna att visa grabbarna hur man hanterar ett lasergevär!
Klockan 17.45 (OBS tiden är viktig!) samlas vi vid Lasergamelokalen på Slottsgatan tisdagen den 11/11. Kostnaden för att spela blir 30:-/person.
[Tillbaka]
|