Nu är det dags för tjejerna att visa grabbarna hur man hanterar ett lasergevär!
Klockan 17.45 (OBS tiden är viktig!) samlas vi vid Lasergamelokalen på Slottsgatan tisdagen den 11/11. Kostnaden för att spela blir 30:-/person.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=908 Skrivet av: Kent Björklund