Lasergame för Guldgänget 2003-11-05 10:41 

Nu är det dags för tjejerna att visa grabbarna hur man hanterar ett lasergevär!

Klockan 17.45 (OBS tiden är viktig!) samlas vi vid Lasergamelokalen på Slottsgatan tisdagen den 11/11. Kostnaden för att spela blir 30:-/person.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=908


Skrivet av:

Kent Björklund