|
VETS TOUREN
| 2003-10-29 17:45 |
Påminnelse 35 +
Vill bara skicka ut en påminnelse till er som ännu inte anmält er till den 22 nov. att sista anmälningsdag är den 4 nov. Välkomna att anmäla er. Har ni några frågor så hör gärna av er till oss. Häningar P-O och Hans-Göran.
[Tillbaka]
|