Vill bara skicka ut en påminnelse till er som ännu inte anmält er till den 22 nov. att sista anmälningsdag är den 4 nov. Välkomna att anmäla er. Har ni några frågor så hör gärna av er till oss. Häningar P-O och Hans-Göran.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=898