|
Upptaktsmöte - USM 2004
| 2003-10-22 08:10 |
Måndagen den 3 november kl. 18:30 i Karlslund inbjuds härmed alla hitills engagerade funktionärer och övriga intresserade till ett upptaktsmöte inför vårt arrangemang nästa höst.
Några av de saker som ska diskuteras är:
- Målsättning med arrangemanget!
- Samarbete med Sisu Idrottsutbildarna!
- Sponsringsarbete - delaktighet - minska tävlingens kostnader!
- Information om dagsläget!
- m.m.
Har du några frågor eller idéer kring Ungdoms-SM så hör av dig till undertecknad eller skriv några rader i debatten här under!
Väl mött den 3:e november!
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fimpen [2003-10-22 19:22] | |
|
 |
Pecka>>Jobbar på den!
Anders>>>Bra idé!
Stefan>>>Bra att du funderar! Vill du vara med att arrangera träningsläger? |
| Skrivet av: | Pecka [2003-10-22 11:31] | |
|
 |
| Fimpen>Lista på behov av material som behövs (Inför sponsorjakt!) Bra om det kommer fram snarast! |
| Skrivet av: | Anders [2003-10-22 11:23] | |
|
 |
| Kan du inte peta in en lista med de funktionärer som är tillsatta? |
| Skrivet av: | stefan [2003-10-22 10:14] | |
|
 |
| Fimpen>>Funderar lite på hur det är med arrangerandet av träningsläger för de som ska springa? |
[Tillbaka]
|