INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Upptaktsmöte - USM 2004 2003-10-22 08:10 

Måndagen den 3 november kl. 18:30 i Karlslund inbjuds härmed alla hitills engagerade funktionärer och övriga intresserade till ett upptaktsmöte inför vårt arrangemang nästa höst.

Några av de saker som ska diskuteras är:

- Målsättning med arrangemanget!

- Samarbete med Sisu Idrottsutbildarna!

- Sponsringsarbete - delaktighet - minska tävlingens kostnader!

- Information om dagsläget!

- m.m.

Har du några frågor eller idéer kring Ungdoms-SM så hör av dig till undertecknad eller skriv några rader i debatten här under!

Väl mött den 3:e november!




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=892


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: fimpen [2003-10-22 19:22]
Pecka>>Jobbar på den!

Anders>>>Bra idé!

Stefan>>>Bra att du funderar! Vill du vara med att arrangera träningsläger?

Skrivet av: Pecka [2003-10-22 11:31]
Fimpen>Lista på behov av material som behövs (Inför sponsorjakt!) Bra om det kommer fram snarast!

Skrivet av: Anders [2003-10-22 11:23]
Kan du inte peta in en lista med de funktionärer som är tillsatta?

Skrivet av: stefan [2003-10-22 10:14]
Fimpen>>Funderar lite på hur det är med arrangerandet av träningsläger för de som ska springa?



[Tillbaka]