Upptaktsmöte - USM 2004 2003-10-22 08:10 

Måndagen den 3 november kl. 18:30 i Karlslund inbjuds härmed alla hitills engagerade funktionärer och övriga intresserade till ett upptaktsmöte inför vårt arrangemang nästa höst.

Några av de saker som ska diskuteras är:

- Målsättning med arrangemanget!

- Samarbete med Sisu Idrottsutbildarna!

- Sponsringsarbete - delaktighet - minska tävlingens kostnader!

- Information om dagsläget!

- m.m.

Har du några frågor eller idéer kring Ungdoms-SM så hör av dig till undertecknad eller skriv några rader i debatten här under!

Väl mött den 3:e november!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=892


Skrivet av:

Johan Gunnarsson