|
Upptaktsmöte - USM 2004
| 2003-10-22 08:10 |
Måndagen den 3 november kl. 18:30 i Karlslund inbjuds härmed alla hitills engagerade funktionärer och övriga intresserade till ett upptaktsmöte inför vårt arrangemang nästa höst.
Några av de saker som ska diskuteras är:
- Målsättning med arrangemanget!
- Samarbete med Sisu Idrottsutbildarna!
- Sponsringsarbete - delaktighet - minska tävlingens kostnader!
- Information om dagsläget!
- m.m.
Har du några frågor eller idéer kring Ungdoms-SM så hör av dig till undertecknad eller skriv några rader i debatten här under!
Väl mött den 3:e november!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=892
Skrivet av:

Johan Gunnarsson
|