|
Efter Tiomila
| 2001-04-29 19:05 |
Från löparnas sida skulle jag vilja rikta ett stort TACK till er alla som skötte markservicen!! Ingen nämnd och ingen glömd men ni vet vilka ni är! Sen ligger kartorna i en salig röra på ett bord i Karlslund, det är bara att hämta och analysera.
[Tillbaka]
|