Från löparnas sida skulle jag vilja rikta ett stort TACK till er alla som skötte markservicen!! Ingen nämnd och ingen glömd men ni vet vilka ni är! Sen ligger kartorna i en salig röra på ett bord i Karlslund, det är bara att hämta och analysera.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=89