INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träning med pizza för Skärmtroll & Barribrallan 2003-10-06 16:46 

Tisdagsträningen (7/10) för Skärmtrollen & Barribrallangruppen startar kl 17.30 med en teknikbana. Samling klubbstugan. Efter duschen äter vi pizza.

Den som vill springa teknikslingan så fort att det känns bra att få duscha efteråt gör det och ca kl halv sju bör vi ha fått fram beställda pizzor som kanske den här kvällen får ersätta kvällsmackan och o`boyen. Medan vi äter ska vi försöka bestämma hur vi ska göra med träningskvällarna resten av hösten, om och när vi ska åka och sova över i Kalltjärn och vad det kan vara mer som vi behöver bestämma. Är mamma eller pappa med är det ju bara bra, vi försöker ordna något ätbart åt alla. Även dom som är med i Guldgänget och är max 12 år är välkomna.




Skrivet av:

Lars Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=878


  [Tillbaka



[Tillbaka]