Tisdagsträningen (7/10) för Skärmtrollen & Barribrallangruppen startar kl 17.30 med en teknikbana. Samling klubbstugan. Efter duschen äter vi pizza. Den som vill springa teknikslingan så fort att det känns bra att få duscha efteråt gör det och ca kl halv sju bör vi ha fått fram beställda pizzor som kanske den här kvällen får ersätta kvällsmackan och o`boyen. Medan vi äter ska vi försöka bestämma hur vi ska göra med träningskvällarna resten av hösten, om och när vi ska åka och sova över i Kalltjärn och vad det kan vara mer som vi behöver bestämma. Är mamma eller pappa med är det ju bara bra, vi försöker ordna något ätbart åt alla. Även dom som är med i Guldgänget och är max 12 år är välkomna.
|